1. Buhalis, D., & Law, R. (2008). Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet—The state of eTourism research. Tourism management, 29(4), 609-623.
2. Gretzel, U. (2006). Consumer generated content: the use of blogs for tourism organisations and tourism consumers. In Information and communication technologies in tourism 2006 (pp. 35-46). Springer Vienna.
3. Koo, C., & Gretzel, U. (2010). Using online reviews as a source of customer information in the hotel industry. Journal of Hospitality and Tourism Research, 34(3), 341-363.
4. Xiang, Z., Du, Q., Ma, Y., & Fan, W. (2017). A comparative analysis of major online review platforms: implications for social media analytics in hospitality and tourism. Tourism Management, 58, 51-65.
5. Sigala, M. (2018). The impact of blockchain on the tourism industry: possibilities and challenges. Current Issues in Tourism, 21(5), 596-612.
6. Song, H., Li, X., Huang, J., & Xie, P. (2019). Social media and customer engagement behaviors in the hospitality industry: The mediating role of brand loyalty. Journal of Travel Research, 0047287519879659.
7. Verma, R., & Pullishery, S. (2020). Understanding chatbots in tourism: Benefits, challenges and future research directions. Current Issues in Tourism, 1-19.
8. Wang, D., Li, X., Liang, H., & Huang, J. (2018). Social media and tourism: The effect of online travel reviews on consumer purchasing behavior. Tourism Management, 68, 11-19.
9. Xiang, Z., Du, Q., Ma, Y., & Fan, W. (2017). A comparative analysis of major online review platforms: implications for social media analytics in hospitality and tourism. Tourism Management, 58, 51-65.
10. Ye, Q., Law, R., & Gu, B. (2009). The impact of online user reviews on hotel room sales. International Journal of Hospitality Management, 28(1), 180-182.
11. Блинова, О. А. (2016). Коммуникативные технологии в туристской индустрии. Вестник науки и образования, (2), 31-34.
12. Волкова, Н. В. (2015). Коммуникативные технологии в гостиничном сервисе. Российский государственный туристический университет.
13. Галустян, А. А., & Ковалев, В. Н. (2019). Технологии цифровой коммуникации в сфере туризма. Молодой ученый, (17), 99-102.
14. Гармонова, Т. О., & Морозова, Т. С. (2019). Коммуникационные технологии в гостиничном бизнесе. Технологические трансформации в гостиничном бизнесе: опыт, проблемы, перспективы: сборник научных статей международной научно-практической конференции (Тула, 20–21 февраля 2019 г.), 34-38.
15. Жукова, Н. А., & Короткова, Е. М. (2018). Коммуникативные технологии в туристской индустрии: использование внедрения и проблемы развития. Наука. Образование. Бизнес. Серия: Экономика, 39-43.
16. Конюхов, В. Н., & Кузьмин, Е. В. (2021). Интернет-технологии и сервисы в индустрии туризма. Учебное пособие. Москва: Издательство Юрайт.
17. Любимов, А. Н. (2019). Использование коммуникативных технологий в туризме. Менеджмент в России и за рубежом, (4), 51-58.
18. Першина, Л. Л. (2020). Интернет-технологии в туризме. Международный научно-исследовательский журнал, (6 (90)), 159-161.