1. Ветитнев А.М. Теоретические основы применения концепции маркетинга в курортной практике // Курортные ведомости - 2019. - 338 с.
2. Ветитнев А.М. Внутренний маркетинг как инструмент управления санаторно-курортной организацией // Курортные ведомости - 2020. – 208 с.
3. Казанская, О.А. Экономике нужны сильные банки // “Эксперт Северо-Запад”, 2021. – 391с.
4. Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга / Пер. с англ. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2021. – 288 с.
5. Котлер Ф., Боуэен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов / Пер. с англ. Под ред. Р.Б. Ноздревой. - М.: ЮНИТИ, 2019. - 787 с.
6. Кулопулос Т.М.. Необходимость Workflow: решения для реального бизнеса. Пер. с англ.. М.: Весть – Метатехнология, 2021. – 331 с.
7. Нефедова М.В. Коммерческое товароведение: Учебное пособие. Сыктывкар: Изд-во СыктГУ, 2020.- 319 с.
8. Новаторов Э. Основы и специфика маркетинговых коммуникаций в сфере услуг // Маркетинг и маркетинговые исследования в России - 2019. – 512 с.
9. Balkema, A., Molleman, E.. Barriers to the development of self-organizing teams // Journal of Managerial Psychology, 2020, Vol. 14 No. 2, p. 234
10. Biazzo, St.. Approaches to business process analyzis: a review // Business Process Management Journal, 2021, vol. 6 No. 2, p. 512.
11. Brady D.. Wanted eclectic visionary with a sense of humor // Business Week, 2019, August 28, p. 375
12. Brown, S.W., Bitner, M.J., Fisk, R.P. The Development and Emergence of Service Marketing Thought // International Journal of Service Marketing, 2019, Vol. 5 No. 1, p. 321.
13. Brower, M.J. Empowering teams: what, why, and how // Empowerment in Organizations, 2020, Vol.3 · No. 1, p. 413
14. Buttle, F.. SERVQUAL: review, critique, research agenda // European Journal of Marketing, 2019, Vol. 30 No. 1, p. 383
15. Edvardsson, B.. Service breakdowns: a study of critical incidents in an airline // International Journal of Service Industry Management, 2019, Vol. 3 No. 4, p. 417.
16. Edvardsson, B., Strandvik, T.. Is a critical incident critical for a customer relationship? // Managing Service Quality, 2020, Vol. 10 No. 2, p. 382.
17. Edvardsson, B. , Sheuing, E.E.. Service integrity // Managing Service Quality, 2019, Vol. 4 No. 4, p. 424.
18. Grönroos, C., Service Management and Marketing, Macmillan/Lexington Books, New York, NY, 2021. - p. 268
19. Grönroos, Ch.. From Marketing Mix to Relationship Marketing: Towards a Paradigm Shift in Marketing // Management Decision, 2022, Vol. 32 No. 2, p. 420
20. Grönroos, C.. Marketing services: the case of a missing product // Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, Vol. 13 Num. 4/5, p. 322.
21. Gross, N.. Mining a company’s mother lode of talent // Business Week, 2018, August 28, p. 370.
22. Gummesson, E.. The Part-Time Marketer. Karlstad, Center for Service Research, 2019. - p. 412.
23. Gummesson, E.. Service Management: An Evaluation and the Future // International Journal of Service Industry Management, 2018, Vol. 5 No. 1, p. 277
24. Hammer, M.. Re-engineering work – don’t automate, obliterate // Harvard Business Review, 2022, July-August, - p.309.
25. Mintzberg, H.. Power in and around organizations. Prentice-Hall Inc., Englewood Cliffs, N.J., 2019.- p.322.
26. Storbacka, K., Strandvik, T., Grönroos, Ch.. Managing Customer Relationships for Profit: The Dynamics of Relationship Quality // International Journal of Service Industry Management, 2019, Vol. 5 No. 5, p. 218.
27. Stauss B., Weinlich B.. Process-oriented measurement of service quality Applying the sequential incident technique // European Journal of Marketing, 2020, Vol. 31 No. 1, p. 355
28. Stewart, K.. Case study: service quality, business process re-engineering and human resources: a case in point? // International Journal of Bank Marketing, Vol. 16 No. 6, 2019, pp. 542.
29. Varey R.J., Lewis B.R.. A broadener conception of internal marketing // European Journal of Marketing, 2021, Vol. 33 No. 9/10, pp. 944.